Порівняння
Додайте товари для порівняння
НАМ ДОВІРЯЮТЬ ЖИТТЯ!
Графік роботи:

      Будні: 09:00–18:00

Вихідний: Субота, Неділя.

 

 

0
Мій кошик

Аптечки першої допомоги

Офісні, складські, виробничі будівлі та споруди повинні бути оснащені набором медичних засобів для надання термінової допомоги при нещасних випадках. Аптечка першої допомоги має в своїй комплектації мінімальний набір кровоспинних, дезінфікуючих препаратів і засобів, знеболюючі препарати, пристрій для проведення штучного дихання та інше обладнання.

Аптечка першої допомоги – чому це важливо?

Наявність медаптечки для виробництва, офісу або складу не є зайвим – навіть найпростіші технологічні процеси або робота в офісі може закінчитися нещасним випадком. До приїзду лікарів необхідно надати потерпілому першу медичну допомогу, використовуючи мінімальний набір лікарських засобів і інструментів, які не потребують наявності спеціальних знань і навичок. Набір мед. препаратів в офіс або завод є своєрідною гарантією того, що в найпотрібніший момент вона збереже здоров'я або навіть життя потерпілого.

Універсальна аптечка на виробництві повинна бути захищена від прямого сонячного світла, вологи та інших несприятливих чинників. Для запобігання нецільового використання вона повинна мати защіпку або запірний пристрій іншого типу. Мінімальний набір медичних засобів розрахований на некваліфікованого користувача, який повинен зберегти життя постраждалого до приїзду медиків. Наприклад, за допомогою гіпотермічного пакета можна ефективно охолодити удари і механічні пошкодження шкіри або м'яких тканин, активоване вугілля бореться з отруєнням, протиопікова пов'язка захистить від термічних ушкоджень, а кровоспинні засоби та перев'язувальний матеріал допоможуть зупинити кровотечу, зберігши життя людині в критичній ситуації.

Медаптечка для офісу, складу або цеху – вимоги законодавства

Головним законодавчим актом, що регулює питання наявності та оснащення аптечок медичними препаратами в компаніях, установах і організаціях різних форм власності є Правила охорони праці, затверджені Наказом №21 Комітету з нагляду за охороною праці України, Міністерства праці та соціальної політики від 10.02.99 р.

Згідно цього документа для ефективної організації першої медичної допомоги в компаніях, організаціях та на підприємствах необхідно:

  • сформувати санітарний пост на підприємстві;
  • назначіть внутрішнім наказом посадову особу, відповідальну за придбання, зберігання та цільове використання медичних засобів і препаратів аптечки;
  • сповістити офісний, виробничий, торговий персонал про місцезнаходження аптечки;
  • вести журнал обліку медичних засобів із зазначенням часу поповнення, кількості, витрати та ін.

Необхідно пам'ятати про те, що лікарські препарати, які входять до складу аптечки першої допомоги, мають свій термін придатності – їх необхідно регулярно замінювати. Забезпечення всіх необхідних заходів з охорони праці в компаніях і на підприємствах різної форми власності покладається на керівників і відповідальних осіб.

Де купити аптечку для офісу, магазину, складу або виробничого цеху в Україні?

Центр пожежної безпеки Євросервіс – провідний постачальник засобів індивідуального захисту і пожежної безпеки на ринку України. Ми пропонуємо широкий асортимент продукції від провідних вітчизняних і закордонних брендів за найнижчими цінами з гарантією якості. Вся наша продукція має повний комплект дозвільної та сертифікаційної документації, дозволена для використання без обмежень.

 

 

ПОЖСОЮЗ - НАМ ДОВІРЯЮТЬ ЖИТТЯ!

Сортування:
Відображення:
Новий коментар
Увійти за допомогою
Надіслати
Вгору