Як і будь-яка технічна система, протипожежна сигналізація вимагає регулярного обслуговування і ремонту. Гарантійне і після гарантійне обслуговування і ремонт дозволить забезпечити захист об'єкта від пожежі, мінімізувати можливий збиток, врятувати людське здоров'я або навіть життя, прискорити реагування пожежних бригад в екстрених ситуаціях.

Гарантійне і післягарантійне обслуговування систем протипожежної сигналізації може здійснюватися тільки ліцензованими організаціями та підприємствами. Оптимальним варіантом, що дозволяє знизити витрати на обслуговування системи і підвищити рівень пожежної безпеки без значних капіталовкладень, є ситуація, при якій обслуговування здійснюється тією ж організацією, яка проектувала і монтувала систему. У деяких випадках гарантійний сервіс надається компанією-виробником технологічного обладнання або її офіційний представник.

Післягарантійне обслуговування може надаватися на разових або регулярних умовах. Разовий сервіс використовується в тих випадках, коли експлуатуюча організація-замовник знаходиться на етапі вибору компанії-підрядника. Регулярне обслуговування протипожежних систем здійснюється на договірних умовах протягом всього терміну експлуатації системи з проведенням регулярних оглядів і діагностики.

Обслуговування пожежної сигналізації складається з наступного набору робіт:
• огляд і діагностика працездатності системи для виявлення пошкоджень і порушень працездатності окремих конструкційних елементів;
• діагностика і оновлення інстальованого програмного забезпечення;
• перевірка та усунення виявлених порушень в настройках системи;
• профілактичний огляд і очищення вузлів, датчиків, індикаторів та інших елементів;
• перевірка електричного потенціалу блоків живлення;
• перевірка та підтримання технічної справності водяного, пінного, газового, аерозольного вогнегасної обладнання, систем екстреного димо-та газовидалення;
• діагностика сполучних елементів і роз'ємів;
• навчання персоналу експлуатуючої організації правилам і навичкам використання сигналізації;
• заміна що вийшли з ладу деталей і елементів;
• надання звітів замовнику про поточний технічний стан сигналізації, можливості її технологічного і програмного удосконалення та інші роботи.

Обслуговування протипожежної сигналізації досвідченими фахівцями ліцензованої організації дозволяє мінімізувати ймовірність технічних збоїв, а при їх виникненні швидко і якісно усунути їх причину.

Вартість обслуговування сигналізації залежить від метражу будівлі або споруди, його поверховості та технологічної складності, типу встановленої системи і інших чинників. Вартість може змінюватися в залежності від терміну служби сигналізації, ступеня її зносу, необхідність ремонту йди заміни окремих елементів і блоків. Значна економія може бути досягнута, якщо обслуговування системи здійснюється тією ж організацією, яка її проектувала і встановлювала, і договір на роботи полягає на довгий термін.

Компанія Євросервіс надає комплексні послуги сервісу і обслуговування протипожежних сигналізацій фізичним і юридичним особам в Україні. Нашою відмінною рисою є надання послуг «під ключ» - ми спроектуємо вашу систему, здійснимо поставку і монтаж обраного обладнання на об'єкті, проведемо пуско-налагоджувальні роботи, здамо систему в експлуатацію і здійснимо обслуговування, поточний та строковий ремонт. З нашою компанією вам не доведеться укладати кілька договорів з різними підрядниками, витрачати свої сили і час на спілкування з різними фахівцями - наша компанія надасть вам весь набір необхідних послуг і товарів.

Компанія Євросервіс здійснює технічне обслуговування протипожежного обладнання всіх типів, марок і компаній-виробників, дозволених для використання на території України. Ми маємо необхідний набір ліцензій, дозволів і допусків на проведення робіт будь-якої технологічної складності. Довіряючи нам свою безпеку, ви забезпечуєте збереження свого майна і безпеку людей, які проживають або працюють на об'єкті. Отримайте консультацію наших фахівців, зв'язавшись з нами за телефонами, вказаними на сайті.